Gebedslijst
Profetieën over Nederland
*Let op: ik heb besloten om niet langer iets met inzendingen te doen, omdat de site al heel lang niet meer actief geupdate wordt. Mails zijn nog altijd welkom, maar ik zal niks meer op deze site posten.

vrijdag 5 oktober 2007

Simpel gebed

van de Webmaster, Gebedstrijd.blogspot.com


Inleiding
In dit artikel wil ik een bepaald idee bespreken die elke christen ter harte kan nemen om succesvol te zijn in gebed. ‘Succesvol’ kan klinken alsof er een goedkope oplossing wordt aangedragen, een soort methode waardoor bidden altijd goed zal gaan. Ik hoop echter dat je de moeite neemt om verder te lezen. Je zult ontdekken dat er alles behalve een goedkope oplossing zal worden aangedragen!



Gebed wordt vaak moeilijk gemaakt door onszelf
Bidden is niet moeilijk. Christenen maken het moeilijk! Een ieder die wel eens heeft rondgeneusd tussen de lectuur over gebed, weet vast wel een aantal ‘tips’ op te noemen. Zo kom je vaak tegen dat je vooral ‘in geloof’ moet bidden. Anderen adviseren om hardop te gaan bidden; ook wordt er aangeraden om vooral veel te danken in je gebed; verder zou je ook moeten proclameren; vasten; de ‘bijbel bidden’; knielen, liggen of staan; naar Zijn wil bidden; grote dingen vragen; concreet zijn; in Jezus’ naam dingen vragen; in tongen bidden; bij het wakker worden; samen bidden; een gebedwandeling ondernemen; eerst Jezus’ bloed aanroepen’.

Dit is allemaal goed om te doen, maar men maakt bidden, met deze ‘truucjes’ (wat ze al snel kunnen worden) wel veel ingewikkelder dan het hoeft! Het enige wat God van ons verlangt is een hart dat is gericht op Hem en dat met Hem praten wil. Iets te vragen in Jezus’ naam is goed, maar niet noodzakelijk. De ‘bijbel bidden’ is ook goed, maar ook geen wet. Samen met anderen bidden is ook goed, maar geen garantie op succes.


‘Gebedsmanieren’ voegen niets toe aan de verhoring
Dit lijkt allemaal vanzelfsprekend, maar waarom gaan we dan soms met deze gebedstips om alsof ze meer succes garanderen dan gebed zelf? Het lijkt alsof veel christenen geloven dat, doordat ze dit of dat doen in gebed, het gebed succesvol wordt! Doordat ze spreken in tongen, zou men pas echte autoriteit in gebed krijgen; doordat men veel tijd besteed aan danken, zou het ‘levende water’ pas echt in de woorden stromen!

Bijbels gezien is de kracht van gebed gegrond in de Almacht van God. Het gebed is zo sterk omdat God alles kan! Echter, de kracht van gebed zien velen in de ‘rituelen’ ervan. De kracht van gebed is zo groot omdat het de kracht van God zelf is, maar op de één of andere manier zouden ‘proclameren’ en ‘gebedswandelingen’ er nog kracht aan kunnen toevoegen! Is de kracht van God om onze gebeden te verhoren dan niet goed genoeg? Moeten we nog iets aan de verhoring toevoegen?


‘Gebedsmanieren’ geven ons verschillende opties om ons te uiten
Ik wil alle genoemde gebedstips absoluut niet afkraken. De gebedstips hebben zeker hun nut, maar niet in die zin, zoals er vaak over wordt gedacht!

Wat voegt het dan toe? De verschillende manieren geven veel opties om jezelf te uiten tegenover God. De ene zal liever ‘in geloof’ ‘proclameren’, en de ander zal zich meer op zijn gemak voelen wanneer hij of zij neerknielt en smekend voor de bekering van een vriend bid. Beide vormen van gebed zijn goed en geen van alle genoemde ‘gebedsmanieren’ zijn verkeerd! Bij dit argument kan nog toegevoegd worden dat we de leiding van de Heer kunnen volgen, wanneer God ons opdraagt om op een bepaalde manier te bidden. We kunnen Hem altijd gehoorzaam zijn in gebed.

De vormen die gebed kan aannemen zijn ‘leuk’ voor de mens die zich nou eenmaal thuis voelt in een bepaald soort gebed. En ja, God wil dat we ons thuis voelen als we tot Hem naderen. Dus deze vormen van gebed zijn niet onbelangrijk. Ze zijn echter wel onbelangrijk voor de verhoring van het gebed!

Hoewel ik hier niet al te zeer over wil uitweiden, geef ik toe dat bepaalde gebedsvormen het gebed kunnen bekrachtigen. Dit is echter niet zo vanwege de gebedsvorm zelf, maar vanwege een andere reden. Dit artikel is echter niet de plaats om daar op in te gaan.


Gebed is krachtiger dan gebedsvormen
De belangrijke waarheid die ik in dit artikel wil benadrukken is dat gebed krachtig is; niet een één of andere vorm van gebed. Proclameren is niet krachtig; het is een vorm van het gebed dat krachtig is! Een gebedswandeling is niet krachtig: het is een creatieve vorm van het gebed dat krachtig is! De ‘bijbel bidden’ is niet krachtig: het is een mooie vorm van het gebed dat krachtig is! Al die vormen van gebed zijn dus niks in zichzelf; het gebed alleen is krachtig!

Het onderscheid tussen gebed en gebedsvormen is zeer belangrijk, en ik zal uitleggen waarom.
Gebed is contact hebben met God. Het is praten met God, van hart tot Hart. Dat we met de Allerhoogste praten is wat het gebed zo krachtig maakt. Het gebed is krachtig omdat we praten met de enige echte Almachtige! Het gebed is dus absoluut niet krachtig omdat we er toevallig een wandeling bij maken. Ook word het niet ‘extra krachtig’ omdat we de gebedsverhoring in geloof uitspreken. Net zo min maakt het bidden van bijbelteksten of het knielen onder het gebed, het gebed krachtig. Nee, alle kracht die wordt verleend aan ons gebed is van God!


Gebedsvormen zijn prima: gebed is relaxt maar krachtig
Nu we weten dat al die vormen niks toevoegen aan de kracht van ons gebed, kunnen we er ook heel gemakkelijk mee omgaan. Wees relaxt met je eigen manieren en met die van anderen. Ja, God aanvaardt de ‘proclamatie’, en Hij aanvaard de ‘smeekbede’! En als je een keer niet geproclameerd hebt, of niet gesmeekt hebt, aanvaard Hij het gebed evengoed!

We hoeven ons niet af te vragen of we wel goed genoeg bidden. Als we maar contact hebben met God van hart tot hart. Van hart tot hart betekent natuurlijk wel eerlijk en oprecht, maar als het niet eerlijk en oprecht is, kun je het ook geen gebed noemen. Gebed is dus altijd heel simpel: praten met God van hart tot Hart.

En wat is nu het ‘idee om succesvol te zijn in gebed’? Dit idee is simpelweg: zorg voor een stevige relatie met God (van hart tot Hart) en relativeer je persoonlijke gebedsvormen. We hoeven niet ‘vol van geloof’ te zijn om bergen te verzetten; we hoeven niet een speciale formule te weten om autoriteit in gebed te krijgen. Nee, we moeten simpelweg een goede relatie met de Heer hebben!

Nu kunnen ‘beginnende christenen’ tegenwerpen: voor een goed gebedsleven hebben we dus een relatie met God nodig, maar voor een goede relatie met God hebben we dus weer een goed gebedsleven nodig? Dat klopt, maar je moet toch ergens beginnen. Begin met gebed, want God wacht op onze gebeden!

32 opmerkingen:

Anoniem zei

Belemmering effectief bidden:
- Zonde dat nog niet beleden is (1Joh. 1:7-9); Jes. 59: 1,2)
- Niet willen vergeven (Marc. 11: 25, 26)
- Ongeloof (Hebr. 11:6)
- Twijfel (Jac. 1:6-8)
- Luiheid om te bidden (Jac. 4:2)
- Bidden met verkeerde motieven (Jac. 4:3)

Anoniem zei

Just look for a $2 rise fгom here whісh
represents a prіce-to-earnings P/E ratio of 15 meanѕ thаt traders are
ρaid intеrest on their oveгnіght Fгeе dating positions.
Also see my web site :: dating

Clinton zei

Mijn hart was gebroken, ik geloof nooit dat ik mijn ex weer terug zal krijgen totdat Dr. Trust mijn ex binnen 24 uur terugbracht met een krachtige liefdesbetovering. Hij is betrouwbaar voor positief resultaat, neem contact op met de spell-caster voor liefdespreuk via e-mail: >>>> placeofsolution@yahoo.com <<<< of WhatsApp op + 1443281 3404

Unknown zei

Hallo mijn respectabele kijker, ik schrijf dit artikel om de wereld te vertellen hoe Dr. Ayo mijn ex-vriendje bij me terugbracht. Dit is de reden waarom ik het op mezelf heb genomen om deze geweldige spreukgieter genaamd Dr. zijn hulp werd mijn leven meer gevuld met liefde en ik ben blij te kunnen zeggen dat mijn ex-vriend die de afgelopen jaren van mij is gescheiden bij me terugkwam en smeekte om hem terug te accepteren. Dit was een schokkende gebeurtenis, want voordat ik contact opnam met Dr. Ayo ik was degene die mijn ex-vriend smeekte om bij me terug te komen, maar dankzij de hulp van Dr.Ayo heb ik nu mijn relatie hersteld. U kunt ook alleen een betere relatie hebben als u contact opneemt met: drayospell@gmail.com zijn mobiele nummer +2347055691377

Anoniem zei

Ik ben blij met hoe ik Dr. Ilekhojie vertrouwde om mijn ex -man terug te brengen na bijna een jaar van scheiding. Voordat ik Dr. Ilekhojie ontmoette, zocht ik veel websites op zoek naar manieren om mijn ex -man terug te krijgen nadat hij vroeg om mij zonder enige reden te scheiden. Ik was er kapot van, maar Dr. Ilekhojie gaf me hoop en zekerheid dat hij me terugbrengt. Nadat hij de verzoeningsspreuk had gedaan, belde mijn man na twee dagen en vroeg om terug te komen bij mij en onze vier kinderen. De volgende dag kwam hij thuis en ik was erg blij hem weer te ontmoeten. Ik gebruik dit middel om Dr. Ilekhojie te waarderen voor wat hij voor mij deed en ook zoveel andere mensen te helpen. Ik verlaat zijn contact zodat je hem kunt bereiken als je vergelijkbare problemen hebt. WhatsApp +2348147400259 of e -mail: gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Mijn vriend van 2 jaar heeft het vorige week uitgemaakt. Ik at niet en sprak met niemand, ik huilde veel, ik was zo depressief en gestrest dat ik door alle stress en depressie in het ziekenhuis belandde. Op een dag was ik online aan het zoeken naar liefdestips omdat ik veel van hem hou en veel om hem geef en ik wil gewoon dat we weer samen zijn als een stel. Ik vond een machtige man, Ilekhojie genaamd, die zoveel relatieproblemen oploste ... dus nam ik contact met hem op en legde hem alles uit, waarna dr. Ilekhojie me vertelde dat hij binnen 48 uur bij me terug zou komen nadat hij me had geholpen met een verzoeningsspreuk. Het werkte perfect zoals hij had beloofd en David kwam terug en begon me te vragen hem terug te accepteren. Ben nu zo blij dat dr. Ilekhojie heeft gedaan wat hij had beloofd. Neem contact op met Dr. Ilekhojie als zijn 100% gegarandeerd en effectief. E-mail hem op (gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

Unknown zei

DR ISIKOLO IS EEN LEVENSREDDER EN DAT KAN IK JE VERZEKEREN EN HIJ HEEFT MIJN MAN TERUGGEKREGEN. Zijn website (https://isikolotemple.com)
Mijn naam is Denisa Denisa Popescu en ik ben hier om mij bij de vele mensen hier te voegen om dr. Isikolo te bedanken voor zijn hulp en vriendelijke gebaren naar mij toe. Ik had een vreselijke ervaring toen mijn man het huis verliet en beloofde nooit meer terug te keren. Hij verliet me en ik was er kapot van en kon geen hulp vinden om hem terug te krijgen. Op een gegeven moment was ik depressief totdat ik pagina's tegenkwam waar mensen getuigden over hoe dr. Isikolo hen hielp. Ik nam contact met hem op en hij aarzelde nooit om mij ook te helpen. Niet alleen heb ik mijn man na 48 uur teruggekregen, ook de liefde en het geluk is beter dan ooit hersteld. Dr Isikolo is een geweldige persoonlijkheid en ik kan hem niet genoeg bedanken voor zijn onbaatzuchtige diensten aan de mensheid. Als je hulp nodig hebt, neem dan nu contact met hem op via e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem via WhatsApp: +234-8133261196.

Unknown zei

Ik stond op het punt mijn huwelijk te verliezen toen dr. Ilekhojie tussenbeide kwam. Mijn man had een scheiding aangevraagd na een eindeloos geschil en emotionele mishandelingen die we allebei hadden geleden als gevolg van misverstanden. Hij verliet het huis en weigerde terug te komen. Ik zocht naar een echte oplossing, wetende dat ik niet nog eens berooid wil worden door echtscheidingszaken en het verlies van mijn man van 12 jaar. Ik voldeed aan zijn procedures voor verzoening, wat heel gemakkelijk was. De liefde en verbinding tussen mij en mijn partner werd hersteld en hij kwam terug en vroeg om de scheiding te annuleren. Het is allemaal een feit dat dr. Ilekhojie eerlijk en transparant is in het helpen van mensen en ook jij die dit leest, kan de oplossing vinden die je zoekt in je huwelijk of relatie. neem nu contact met hem op voor hulp. Hier zijn contactpersoon. WhatsApp: +2348147400259 E-mail: (gethelp05@gmail.com

Anonymous zei

goede dag vrienden, ze zijn geen probleem zonder een oplossing, maar alleen als je hulp zoekt op de juiste plaatsen, ik had een vreselijke puinhoop in mijn huwelijk omdat mijn man me na 5 jaar huwelijk verliet voor een andere vrouw en het schokkende is dat we hadden geen enkele vorm van misverstand, ik weet meteen dat er iets niet klopte omdat ik hem smeek om terug naar huis te komen, maar hij weigerde en deed raar tegen mij, dit zorgde ervoor dat ik hulp zocht en ik had het geluk een spreukgieter tegen te komen contact online het werd gedropt door een man die beschreef hoe de spreukgieter Dr. Ajayi hem hielp bij het winnen van grote loterijen. Ik nam contact op met dr. Ajayi en legde hem mijn situatie uit, hij stelde een paar vragen waarop ik de juiste antwoorden gaf, ik gaf hem ook wat geld om dingen te kopen die hij voor het werk zal gebruiken en na drie dagen van de betovering heb ik mijn man thuis bij mij, het is een wonder. neem contact op met Dr. Ajayi op Viber / Whatsapp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

Anoniem zei

Ik ben dokter Ilekhojie zo dankbaar, die mijn man terugbracht die me verliet voor een andere vrouw. Op dat moment verliet mijn man me, verloor ik alles en ging ik wekenlang niet naar buiten omdat we al meer dan 20 jaar samen zijn. Dingen veranderden toen een vriend me Dr. Ilekhojie WhatsApp-contact gaf. Ik stuurde hem een bericht en vertelde hem de pijn die ik doormaakte en hij vertelde me dat hij ons zal helpen bij het verzoenen. Hij vertelde me wat ik moest geven en hij was heel eerlijk en waarheidsgetrouw tegen me. Binnen 3 dagen belde mijn man, die al een week van huis is, om te vragen naar mijn welzijn en begon zich te verontschuldigen. Met dank aan dr. Ilekhojie die dit mogelijk heeft gemaakt. Neem contact met hem op voor hulp. Whatsapp +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

Unknown zei

Mijn man is 4 maanden geleden van me gescheiden en ik was vervuld van tranen en frustratie, want ik wist niet wat ik moest doen om de problemen met hem op te lossen. Ik zocht op internet naar hulp over hoe ik hulp kon krijgen in mijn huwelijk en ik ontdekte geweldige getuigenissen over dr. Ilekhojie die vooruitstrevend is geweest met het verzoenen van paren. Ik nam contact met hem op, maar ik was sceptisch, maar ik had geen andere keuze dan met hem samen te werken vanwege alle goede recensies die ik van zoveel mensen zag en hoorde. Precies 3 dagen nadat ik alles had verstrekt wat dr. Ilekhojie vroeg, belde mijn man die me eerder blokkeerde me en vroeg naar de mogelijkheid om aan ons huwelijk te werken. Hij is nu weer thuis met zoveel liefde en zorgzaamheid en we bereiden ons voor om voor de tweede keer in een maand te trouwen. Als je een probleem hebt, neem dan contact op met Dr. Ilekhojie, ik geef je 100% garantie dat hij je zal helpen!! Bel hem +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

Unknown zei

Mijn man heeft mij en mijn kinderen verlaten. Zijn moeder was ook tegen mijn huwelijk met hem. Ik hield zoveel van hem en had grote hoop dat we samen een mooie toekomst zullen opbouwen. Ik heb 6 maanden gewacht en hij is nooit meer bij mij teruggekomen. Dus moest ik contact opnemen met dr. Ilekhojie die er alles aan deed om ons te herenigen en de liefde en verbinding die we ooit deelden te herstellen. Hij keerde na 3 dagen terug naar huis, zoals dr. Ilekhojie me verzekerde en ik ben echt verbaasd over zijn geweldige daden. Ook jij kunt deze geweldige hulp krijgen en leven om hem dankbaar te zijn, want hij stelt nooit iemand teleur. Neem contact op met dr. Ilekhojie. E-mail: gethelp05@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen op (+2348147400259

Anoniem zei

Stop je relatiebreuk, echtscheiding of afwijzing van geliefden ... zelfs als je situatie hopeloos lijkt! Ik nam contact op met een echte spreukgieter die me hielp het hart van mijn man te veranderen in liefde en me weer te willen. Als u problemen heeft in uw huwelijk of relatie, zal dr. Ilekhojie u helpen de liefde en toewijding in uw huis te herstellen. De kracht van zijn betovering is zo effectief en kan gebroken huwelijk en relatie herenigen. Neem vandaag nog contact met hem op en bedank me later. Neem contact op met +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Ik ben hier om iedereen te informeren over het goede werk van Dr. Ilekhojie. Ik en mijn ex-vrouw hebben nu al bijna twee jaar problemen en we hebben alle counseling en gesprekken met onze ouders geprobeerd, maar niets werkte. We maken ruzie over alles en een scheiding dreigde, totdat ik een recensie van Dr. Ilekhojie zag. Ik heb contact met hem opgenomen en hem op de hoogte gesteld van mijn toestand. Hij beloofde een verzoeningsritueel uit te voeren dat ervoor zal zorgen dat de verbinding tussen mij en mijn vrouw wordt hersteld. Het is nu een week geleden dat ik zijn hulp heb gekregen en de zaken tussen mij en mijn vrouw beginnen beter te worden. We zijn weer in dezelfde slaapkamer gaan wonen en we hebben allebei onze advocaten geïnformeerd om de scheidingsplannen op te schorten. Ik ben zo blij nu ik weer van mijn vrouw kan genieten. Neem contact op met dr. Ilekhojie als u huwelijksproblemen heeft. E-mail: gethelp05@gmail.com of WhatsApp/Telegram +2348147400259

Anoniem zei

Bij mij werd 4 jaar geleden de diagnose fibroid en gecompliceerde endometriose gesteld. Mijn medische toestand was hartverscheurend omdat het menstruatiekrampen, een opgeblazen gevoel vóór de menstruatie en een lagere buikdruk veroorzaakte, wat resulteerde in zware menstruaties. Ik werd door mijn arts onderworpen aan verschillende medicijnen voor behandeling. Ondanks mijn bezoek aan verschillende artsen werd mijn gezondheid niet beter, want het enige wat ze konden zeggen en voorstellen was een operatie. Op het punt om het op te geven, ging ik naar internet om op zijn minst naar een behandeling te zoeken. Maar ik heb in plaats daarvan een geneesmiddel gevonden. Op internet las ik een getuigenis van een dame die fibroid had. Ze deelde een e-mailadres van dokter Ilekhojie die haar van kruiden en reinigingsproducten voorzag. Om een lang verhaal kort te maken: ik gebruik deze kruiden nu al drie weken en gelukkig leek alles in orde nadat ik het had ingenomen. Ik wou dat ik kon zeggen dat dit het einde is, want sindsdien heb ik geen symptomen meer gehad.
Stel uzelf niet bloot aan nog meer gevaar, gebruik een kruidengeneesmiddel specifiek van Dr. Ilekhojie. Neem bij interesse contact met hem op via e-mail (gethelp05@gmail.com) en Telegram of Whatsapp +2348147400259

Anoniem zei

Ik probeer al 8 jaar zwanger te worden en had hulp nodig! Ik ben naar de dokters geweest, maar nog steeds niets. De artsen legden uit dat ik en mijn man vruchtbaar zijn en dat ik niet weet waar ik anders terecht kan. Tijdens een van mijn bezoeken aan het ziekenhuis ontmoette ik iemand met wie we van hart tot hart spraken en zij legde uit hoe ze 15 jaar had gewacht totdat ze dokter Ilekhojie ontmoette, die haar kruiden gaf waardoor ze slechts een maand later zwanger werd. Ze zei zoveel goede dingen over dokter Ilekhojie en ik moest het zelf zien. Het is 4 maanden geleden dat ik de kruiden kreeg en we zijn al zwanger. Dankzij dokter Ilekhojie ben ik zo opgewonden dat ik binnenkort moeder zal worden. Ik laat zijn contacthulp achter voor iedereen die problemen heeft met zwanger worden. Vertrouw me en vraag hem om hulp. E-mail gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

Unknown zei

MIJN VRIEND KREEG TERUG MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO EN IK BEN ECHT OVERWELDIG
Hallo allemaal, ik ben Anne Francken. Toen alle hoop verloren was om mijn relatie tussen mij en mijn vriend weer te laten werken, ging ik online op zoek naar hulp en ik las en nam contact op met DR ISIKOLO die kwam en alles repareerde en hij zal de rest van mijn leven door mij gewaardeerd blijven. Te vaak heb ik emotionele trauma's doorgemaakt vanwege de eindeloze problemen die ik had met mijn man en het leidde tot onze breuk en daarom zocht ik hulp en ontdekte DR. ISIKOLO die mij te hulp kwam. Hij vertelde me de procedures en spoorde me aan om eraan te voldoen, wat ik graag deed en hij stelde het proces van het vinden van oplossingen voor mijn problemen niet uit en ik kreeg het resultaat in slechts 2 dagen, zoals hij mij verzekerde. Doe geen moeite om elders hulp te zoeken, want hij is te goed in het helpen van mensen. Hij is betrouwbaar en eerlijk, dus sms hem nu via WhatsApp: +234-8133261196 of zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

Anoniem zei

Mijn leven is in 48 uur volledig veranderd. Ik zie mezelf in de spiegel en glimlach. Voor het eerst in maanden heb ik vertrouwen in mezelf en mijn capaciteiten. Ik heb mijn man terug in mijn leven met de hulp van dokter Ilekhojie. Het was een lange zoektocht naar hulp en zoveel opofferingen, maar ik ben blij dat ik Frenkie terug heb. Het duurde twee dagen voordat ik de resultaten kreeg die dr. Ilekhojie mij had beloofd, en hij heeft mij niet in de steek gelaten. Ik ben het levende bewijs van wat dokter Ilekhojie kan doen. Alleen jij kon je aan je woord en belofte houden. Neem contact op met dokter Ilekhojie als u hulp nodig heeft. WHATSAPP via +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

Unknown zei

MIJN HUWELIJK WERKTE WEER MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO, WIE DE MEEST EERLIJKE SPELL-GIET IS DIE JE KUNT VINDEN
Ik ben Alida Doberschütz. Mijn huis was gevuld met eindeloze problemen en ellende, wat leidde tot de scheiding die ik nooit met mijn man had gewild. Alles stortte in en we gingen onze eigen weg. Ik probeerde verder te gaan, maar het was zo moeilijk voor mij omdat ik nog steeds van mijn man hield en mijn dochter altijd huilde omdat ze haar vader terug wilde. Ik had geen andere keuze dan hulp te zoeken, wat mij ertoe bracht contact op te nemen met DR. ISIKOLO nadat ik zoveel goede opmerkingen over zijn werk had gezien. Hij verzekerde mij dat hij mij en mijn man zou verzoenen met zijn verzoeningsbetovering, wat hij ook deed. Ik ben blij jullie allemaal te kunnen vertellen dat de liefde en het geluk zijn hersteld en dat we weer bij elkaar zijn gekomen en ik geloof dat het voor altijd voor ons is en allemaal dankzij DR. ISIKOLO die zoveel heeft gedaan om mijn gezin te redden. Hij heeft het nooit te druk om iemand te helpen. Neem dus nu contact met hem op als u ook hulp nodig heeft. e-mail hem nu via: isikolosolutionhome@gmail.com Sms hem gewoon via WhatsApp: +2348133261196

Anoniem zei

Mijn man heeft me nu ruim drie jaar verlaten en ik hield zoveel van hem. Sindsdien ben ik op zoek naar een manier om hem terug te krijgen. Ik heb veel opties geprobeerd, maar hij kwam niet terug en ik heb veel geld verspild. Ik bezocht een pagina online en zag getuigenissen van Dr. Ilekhojie en ik kon er niet voor terugdeinzen omdat het uitstekende getuigenissen waren. Ik sprak met hem en hij begeleidde mij als een vader en voerde een krachtig verzoeningsritueel voor mij uit. Binnen precies 2 dagen vroeg mijn man om terug te keren. Het was als een droom dat een man die mijn telefoontjes niet eens aannam, begon te smeken om naar huis terug te keren. Nu gaat het veel beter omdat Dr. Ilekhojie onze verbinding heeft hersteld en mijn familie vrede heeft. Bedankt meneer en ik zal mensen blijven vertellen over uw goede werken. E-mail gethelp05@gmail.com of WhatsApp/Telegram +2348147400259

Unknown zei

DE MOGELIJKHEID OM UW EX PARTNER TERUG TE KRIJGEN IS GEGARANDEERD BIJ DR ISIKOLO. NEEM NU CONTACT MET HEM OP
Hallo allemaal, mijn naam is Lotte Berkhoff. Ik heb nooit geweten dat er een grote mogelijkheid voor mij was om mijn man terug te krijgen totdat ik DR. ISIKOLO ontmoette. Het was heel zwaar voor mij toen mijn vriend mij verliet voor een andere dame. Ik was er kapot van en kon mezelf niet meer terugkrijgen. Zijn vrienden en familie deden er alles aan om ons te herenigen, maar het bleek mislukt. Ik was een paar maanden alleen en zag mezelf niet van iemand anders houden. Dus moest ik hulp zoeken bij DR. ISIKOLO, die mij het voorrecht gaf ervoor te zorgen dat mijn hartsverlangens werden vervuld. Hij herenigde ons en de liefde en het geluk werden hersteld. Zijn woorden zijn zijn plicht en hij faalt nooit als hij iemand belooft dat hij 48 uur lang het resultaat zal behalen, wat mij verbaasde toen mijn eigen resultaat zich manifesteerde. Doe geen moeite om ergens anders hulp te zoeken. Neem nu contact met hem op. Zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem via WhatsApp: +2348133261196.

Anoniem zei

Probeert u zwanger te worden, hoeft u zich geen zorgen meer te maken. Het gebeurt allemaal als een wonder met de hulp van dokter Ilekhojie, aan wie mijn vriend me voorstelde toen ik pijn had, last had van verschillende miskramen en problemen probeerde zwanger te worden. Hij onderzocht me door me een paar vragen te stellen over hoe ik kon weten wat de oorzaak van mijn zwangerschap was. onvruchtbaarheid en vertelde me toen wat ik moest doen, waarvan ik zijn zwangerschapskruiden kocht die hij via de bezorgservice naar mij stuurde. Tot mijn grootste verrassing werd ik zwanger in minder dan 40 dagen nadat ik de kruidenkruiden had gebruikt, zoals hij hem had opgedragen. Dr. Ilekhiojie heeft mij eindelijk moeder gemaakt na zoveel jaren proberen met verspilde inspanningen. Voor elke vrouw die het ook moeilijk vindt om zwanger te worden, probeer zijn kruiden te krijgen, hoe moeilijk ook. Neem contact op met zijn e-mailadres: e-mail gethelp05@gmail.com of WhatsApp/Telegram +2348147400259

Anoniem zei

Ik verloor mijn huwelijk en mijn prachtige huis, verwoest door ongeluk, toen ik mijn vrouw zag weglopen vanwege de leugens waarmee ze werd gevoed en onzekerheden die nooit waar waren. Ik heb vanaf het begin gezworen nooit een bedrieger te zijn en bleef standvastig om ervoor te zorgen dat ik een gelukkig huis bouwde, maar helaas vertrouwde ze me nooit genoeg. Ik heb maandenlang rondgezworven in een poging haar terug te krijgen en heb hulp gezocht bij verschillende bronnen, waaronder haar tussenkomst van de familie, maar dat leverde nooit succes op. Ik kwam in contact met Dr. Ilekhojie aan wie ik al in een eerder stadium twijfelde toen ik met hem in contact kwam. Ik moest de hoop levend houden en voldeed aan de procedures, precies zoals hij mij alles uitlegde. Hij verzekerde me van haar terugkeer, die na drie dagen plaatsvond, en ik moet nog woorden vinden om uit te drukken hoe gelukkig en dankbaar ik ben, wetende dat mijn zoon en ik zijn moeder thuis hebben. Bedankt dokter Ilekhojie voor het terugbrengen van geluk in ons leven. Hulp nodig, neem contact op met deze geweldige Dr. Whatsapp +2348147400259 of via zijn e-mail: gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Mijn man verliet mij en onze dochter en keerde nooit meer terug totdat Ilekhojie tussenbeide kwam. Mijn verhaal verschilt niet van dat van anderen die de tijd hebben genomen om informatie over Dr. Ilekhojie met de wereld te delen. Ik had al 8 jaar huwelijksproblemen met mijn man, waardoor hij mij verliet en ging reizen. Op een gegeven moment was ik depressief en kreeg ik hulp uit het niets, totdat ik in contact kwam met Dr. Ilekhojie die mij hielp. Hij herstelde de liefde en verbinding tussen mij en mijn man en ik kreeg hem na 3 dagen terug, zoals hij beloofde. Net als iedereen die over hem praat, ben ik hier om het goede over hem te vertellen en hem te bedanken voor het opnieuw brengen van vreugde in mijn leven. Hij zal niet falen als je hem ook probeert te helpen. Sms hem gewoon via WhatsApp/Telegram: +2348147400259

Unknown zei

Hallo allemaal, mijn naam is Nicole Haraldsson en ik ben hier om ook dank te betuigen aan Dr. Isikolo, die God gebruikte om mijn situatie te verwoesten en de vreugde en het geluk in mijn huis te herstellen. Ik verloor mijn man aan een dame in het buitenland toen hij ging werken in dezelfde regio waar zij woont. Ik heb nooit geweten wat er allemaal gebeurde totdat een vriend van mij me foto's stuurde van beiden samen en het mij daarna bekend werd dat dit de reden was waarom mijn man koud tegen me werd en me achterliet. Mijn man was gehypnotiseerd en geestelijk gecontroleerd en ik wist alles toen ik contact opnam met Dr. Isikolo toen ik naar hulp zocht en die niet vond. Hij verzekerde me van zijn terugkeer en het herstel van onze liefde en geluk, wat hij deed en het resultaat begon zich na 48 uur te manifesteren. Nu heb ik mijn man terug en ik kan Dr. Isikolo niet genoeg bedanken voor zijn eerlijkheid en steun. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

Jeanike Van keizer zei

Toen alle hoop verloren was, kwam dokter Bubuza mij te hulp. Mijn vriend vertrok naar een ander meisje, zijn gewoonte om vreemd te gaan werd zo duidelijk dat hij het niet meer kon verbergen, dus vertelde hij me dat het voorbij was tussen ons. Ik huilde de hele dag op zoek naar hulp toen My me vertelde hoe Dr. Bubuza haar relatie herstelde met zijn liefdesbetovering, dus nam ik onmiddellijk contact op met Dr. Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 920 474 6543. Hij antwoordde en vertelde me dat hij me zou helpen dus voorzag ik hem van de vereisten om de liefdesbetovering uit te spreken. Nadat hij de liefdesbetovering had uitgesproken, vertelde hij me dat mijn vriend terug zou komen en me binnen 12 tot 16 uur op zijn knieën zou smeken, dus ik wachtte geduldig en zie, 14 uur later kwam mijn vriend huilend naar me toe en smeekte me op zijn knieën om te vergeven en te accepteren hij terug. Dit was zo overweldigend, dus ik heb mezelf beloofd dat ik over hem zal getuigen tegen de wereld. Dit is als een God op aarde en ik heb geen woorden om hem te bedanken. Heb je hulp nodig om je geliefde terug te krijgen? Maak je geen zorgen meer, want Dr. Bubuza is het antwoord. Neem contact met hem op voor hulp via e-mail: bubuzaspelltemple@hotmail. com of WhatsApp: +1 920 474 6543

Anoniem zei

Ik verloor mijn huwelijk en mijn prachtige huis, verwoest door ongeluk, toen ik mijn vrouw zag weglopen vanwege de leugens waarmee ze werd gevoed en onzekerheden die nooit waar waren. Ik heb vanaf het begin gezworen nooit een bedrieger te zijn en bleef standvastig om ervoor te zorgen dat ik een gelukkig huis bouwde, maar helaas vertrouwde ze me nooit genoeg. Ik heb maandenlang rondgezworven in een poging haar terug te krijgen en heb hulp gezocht bij verschillende bronnen, waaronder haar tussenkomst van de familie, maar dat leverde nooit succes op. Ik kwam in contact met Dr. Ilekhojie aan wie ik al in een eerder stadium twijfelde toen ik met hem in contact kwam. Ik moest de hoop levend houden en voldeed aan de procedures, precies zoals hij mij alles uitlegde. Hij verzekerde me van haar terugkeer, die na drie dagen plaatsvond, en ik moet nog woorden vinden om uit te drukken hoe gelukkig en dankbaar ik ben, wetende dat mijn zoon en ik zijn moeder thuis hebben. Bedankt dokter Ilekhojie voor het terugbrengen van geluk in ons leven. Hulp nodig, neem contact op met deze geweldige Dr. Whatsapp +2348147400259 of via zijn e-mail: gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Mijn vrouw en ik zullen Dr. Ilekhojie voor altijd dankbaar blijven voor zijn goddelijke tussenkomst in ons leven. Mijn vrouw en ik zijn een paar jaar geleden uit Somalië gevlucht. We kwamen in het buitenland en het leven was niet gemakkelijk en we hadden meer geld nodig om onze rekeningen te betalen. Mijn vrouw deed online wat onderzoek om hulp te krijgen bij het winnen van een loterij en ze kreeg geloofwaardige aanbevelingen van haar baas om contact op te nemen met dr. Ilekhojie, die met zijn geluksritueel winnende lotnummers uitdeelt. We namen contact op met Dr. Ilekhojie, die ons op de hoogte bracht van het proces dat we onmiddellijk zouden uitvoeren. Nadat het geluksritueel was voltooid, kochten we een lot in de Hospital Research Foundation Home-loterij en speelden het precies zoals Dr. Ilekhojie had opgedragen met de cijfers die hij onthulde. Met 2 dagen wonnen we een appartement met 3 slaapkamers en een contant bedrag van 700.000. Onze levens veranderden binnen een week en zoals dr. Ilekhojie opdroeg, werd 30% van het bedrag naar een verpleeghuis voor ouderen gestuurd om de zorg voor de verlatenen te helpen betalen. Je kunt contact met hem opnemen en kijken wat er gebeurt. Bel/sms +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Ik kan niet geloven dat deze man zo echt is. Ik kan niet nalaten te getuigen over de goede dingen die je voor mij hebt gedaan. Ik heb iemand met 100% vertrouwen aan je voorgesteld en ze belde me net dat haar man belde om de scheiding te annuleren en op weg naar huis was. Ik geloof dat je met vertrouwen en transparantie elk probleem kunt oplossen. Bedankt dokter Ilekhojie voor uw hulp en vaderlijk advies. Mijn huwelijk, dat bijna eindigde, is dankzij jouw hulp weer tot leven gewekt. Bent u het slachtoffer van tegenslagen in uw huwelijk of relatie, neem dan contact op met Dr. Ilekhojie voor hulp. Bel/sms +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Soms raak ik geschokt als artsen zeggen dat sommige ziekten niet te genezen zijn en ze doen geloven dat we ermee moeten sterven. Dat is waar, want die ziekten zijn niet gewoon en lichamelijk. Ik begon dit te begrijpen toen mijn vriend me meenam naar het westen Afrika om een bezoek te brengen aan deze kruidkundige, Dr. Ilekhojie genaamd, die een verbeterd kruidengeneesmiddel gaf dat mij volledig van HIV genas, zonder enige bijwerkingen. We denken dat het niet te genezen is, omdat onze artsen ons hebben verteld dat er geen remedie bestaat. Het is duidelijk dat sommige patiënten met herpes, vleesbomen, vertraagde voorproblemen verslaafd zijn aan de antivirale en andere aanvullende orthodoxe medicijnen, alleen maar om het virus te helpen onderdrukken en niet om het te genezen, omdat de artsen ons hebben laten geloven dat het niet kan worden genezen en ik wel. Zeg stoutmoedig dat dit een leugen is, want er is een geneesmiddel en Dr. Ilekhojie kan u helpen met een geneesmiddel...

E-mail gethelp05@gmail.com
WhatsApp +2348147400259

Anoniem zei

Ik kan je nog steeds niet krachtig genoeg bedanken dat dr. Ilekhojie tot op de dag van vandaag is. Mijn man is naar een jongere dame vertrokken omdat ik vanwege PCOS niet kon bevallen. Ik was er zo kapot van en probeerde zelfs zelfmoord te plegen. Mijn vriendin vertelde me over dokter Ilekhojie die hielp haar gebroken huwelijk te herstellen. Ik ging ook online en deed meer onderzoek naar hem en hij vertelde me dat al mijn zorgen opgelost zouden zijn en dat mijn man naar huis zou terugkeren. Hij vertelde me het bedrag dat ik nodig had om voor mijn werk te zorgen en in tegenstelling tot de rest stuurde ik hem maar één keer geld. Precies 48 uur later verscheen mijn man, die ik al bijna een jaar niet meer heb gezien, bij mij aan de deur en was in tranen. Ik was geschokt, maar het was precies wat dokter Ilekhojie me vertelde dat er zou gebeuren. Daar bleef het niet bij, ik kan met trots zeggen dat ik 3 maanden zwanger ben dankzij de kruiden die dr. Ilekhojie stuurde om me te helpen zwanger te worden. Ik deel graag mijn verhaal over Dr. Ilekhojie en hier zijn contactpersoon...WhatsApp hem: +2348147400259 E-mail hem gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Mijn man van 3 jaar heeft het vorige week uitgemaakt. Ik at en praatte met niemand, ik huilde veel, ik was zo depressief en gestresst dat ik door alle stress en depressie in het ziekenhuis belandde. Op een dag was ik op internet op zoek naar liefdestips omdat ik heel veel van hem hou, om hem geef en ik wil dat we weer samen zijn als stel. Ik vond een machtige man genaamd Dr. Sunny die zoveel relatieproblemen oploste... dus ik nam contact met hem op en legde hem alles uit. Vervolgens vertelde Dr. Sunny me dat hij binnen 48 uur contact met me op zou nemen nadat hij me had geholpen met de verzoeningsspreuk. Het werkte perfect zoals beloofd en Alexandra kwam terug en begon me te vragen hem terug te accepteren. Ik ben zo blij nu Dr. Sunny heeft gedaan wat hij beloofde. Neem contact op met Dr. Sunny, want het is 100% gegarandeerd en effectief. E-mail hem op (drsunnydsolution1@gmail.com of op hem WhatsApp-nummer +2348082943805