Gebedslijst
Profetieën over Nederland
*Let op: ik heb besloten om niet langer iets met inzendingen te doen, omdat de site al heel lang niet meer actief geupdate wordt. Mails zijn nog altijd welkom, maar ik zal niks meer op deze site posten.

woensdag 10 oktober 2007

Uitslag enquetes

Hieronder staan de uitslagen van enquetes die in het verleden zijn gehouden.

Voorgaande enquetes:

Getuigen van Jezus...
2 (22%) Dat doe ik, aan iedereen die ik ken en tegenkom!
0 (0%) Dat doe ik, vooral samen met mijn thuisgemeente (de straat op / alpha-cursus (of andere cursus).
4 (44%) Dat doe ik, vooral alleen en in een vriendschappelijke setting.
1 (11%) Dat doe ik weinig/ niet, omdat ik geen (weinig) ongelovigen ken.
2 (22%) Dat doe ik weinig/ niet, omdat ik me daar niet toe geroepen voel (evt. andere reden).

De Lakeland Florida Revival
10 (24%) is uit God, geweldig!
6 (14%) is uit God, maar is helaas vermengd met slechte invloeden.
9 (21%) is van de duivel, maar gelukkig doet God er ook wonderen.
16 (39%) is van de duivel, verschrikkelijk!

Menselijke tradities in de kerk.... (daarmee bedoel ik: tradities waarvan jij denkt dat die niet in de bijbel terug te vinden zijn maar ook niet 'anti-bijbels' zijn (bv. bij 'dat en dat lied' opstaan of zitten...))
4 (28%) God geeft er niets om, dus moeten die verdwijnen.
7 (50%) Het maakt God zeer weinig uit of ze er zijn. God kan hoe dan ook Zijn wil doen als het hart maar gewillig is.
3 (21%) God heeft er sympathie voor dat wij eraan hechten, maar wijzelf zouden er niet zwaar over moeten doen om ze te handhaven.
0 (0%) God respecteerd ze omdat wij mensen erom geven en wil daar wel in mee gaan. Daarom is het belangrijk tradities te handhaven.

Voordat er opwekking in mijn eigen geloofsgemeenschap kan plaatsvinden, is het het belangrijkst dat we eerst...
3 (17%) a. grote stappen in geloof durven zetten.
11 (64%) b. verbroken worden en totaal afhankelijk van God.
1 (5%) c. nieuwe vormen van gemeente-zijn ontdekken.
2 (11%) d. eenheid met andere geloofsgemeenschappen zoeken.

Bijbel- en bidgroepjes die los van de gevestigde kerk ontstaan...
0 (0%) a. kunnen niet van God komen en moeten dus gestopt worden; iedereen moet immers verantwoording afleggen aan het gevestigde geestelijke gezag.
0 (0%) b. moeten op de een of andere manier onder extern geestelijk gezag komen te staan.
5 (38%) c. zijn prima om de mensen die binnen de kerken geen plekje vinden, een plekje te kunnen geven.
12 (92%) d. zijn deel van Gods plan voor dit land.

Ken je mensen in je buurt die bidden voor onderwerpen die buiten henzelf liggen? Dus voorbede doen? (bv. het land, bekering van anderen, Israel, opwekking, etc.)
7(46%) a.Ja, ik ken velen die volhardend voorbede doen.
7(46%) b.Ja, ik ken mensen die regelmatig/af en toe voorbede doen.
1(6%) c.Ik weet van mensen dat ze wel eens (meer) voorbede willen doen, maar daar nog weinig werk van maken.
0(0%) d.Nee, ik ken geen mensen die echt voorbede doen.

De eerstvolgende keer dat God dit land zal bezoeken, zal dit zijn met...
5(13%) a. Oordeel
19(52%) b. Opwekking
2(5%) c. Steun voor christenen die dan vervolgd worden.
2(5%) d. De Glorieuze Wederkomst.
14(38%) e. Dat kunnen we totaal niet inschatten.

Wat merk jij van interkerkelijke eenheid in jou buurt?
9(37%) a. Helemaal niks. Elke kerk bestaat voor zichzelf.
7(29%) b. Praktisch gezien weinig, maar met het hart staat men wel steeds meer open voor elkaar.
6(25%) c. Praktisch gezien gebeurt er behoorlijk wat tussen de kerken, maar in het hart streeft men nog steeds naar eigen winst.
2(8%) d. Zowel praktisch als ook geestelijk groeit men steeds dichter naar elkaar toe, of was men sowieso al in bepaalde mate één met elkaar.

Ik bid voor christenen en ongelovigen in Nederland...
15(68%) a. Regelmatig / vaak
1(4%) b. Af en toe
3(13%) c. Heel soms
3(13%) d. Nooit

Hoe groot is de noodzaak van een opwekking in ons land?
20(83%) a. Heel groot, op dit moment is het de enige oplossing om de kerk en het land wakker te schudden.
4(16%) b. Een opwekking zou best wel helpen in deze situatie, maar we kunnen er zelf ook een beetje aan doen.
0(0%) c. Niet groot, de kerk doet het prima.

Geen opmerkingen: