Gebedslijst
Profetieën over Nederland
*Let op: ik heb besloten om niet langer iets met inzendingen te doen, omdat de site al heel lang niet meer actief geupdate wordt. Mails zijn nog altijd welkom, maar ik zal niks meer op deze site posten.

dinsdag 11 maart 2008

Verantwoording

Bron: webmaster, gebedstrijd.blogspot.com
Nu de site steeds vaker bezocht word, krijg ik ook meer reacties. Zowel positief als negatief, en ik ben met alle reacties blij. Ze laten zien dat jullie betrokken zijn. Toch merk ik door de reacties heen, dat het misschien goed is om mezelf te verantwoorden, om uit te leggen hoe ik de site onderhoud en in hoeverre ik zelf achter de inhoud sta. Dat doe ik dan bij deze.

A. Wat betreft de profetieën: ik sta in ieder geval achter alle profetieën die onder het kopje 'betrouwbare en bijzondere profetieen' staan. Ik toets elke profetie die ik op internet tegen kom, en de profetieën die al mijn criteria 'overleven' en bovendien ook nog bijzonder zijn in mijn ogen, zet ik onder dit kopje. Kijk naar de profetieën-site, en je zult zien dat ik niet zomaar profetieën onder dat kopje zet! Ik ben wat dat betreft behoorlijk kieskeurig.
Nu is er nog een extra moeilijkheid betreffende deze toetsing: veel profetieën zijn noch bijbels, noch 'anti-bijbels'. Met deze profetieën weet ik niet zo goed raad: daarom staan ze bij 'andere profetieën'; dat wil zeggen, ik laat het aan de lezer over om het te toetsen.
Dus kort samengevat, over de website met profetieën: ik sta achter de profetieën die onder het kopje 'betrouwbare en bijzondere profetieën' staan, maar de over de 'andere profetieën' neem ik geen standpunt in.

B. Over de gebedstrijd website: ik sta over het algemeen achter alle inhoud van deze site. Er is één uitzondering en dat zijn de weblinks: ik kan deze sites onmogelijk allemaal inhoudelijk 'toetsen' en bijhouden.

Voor alle twee de sites geldt: toetst alles en behoudt het goede.

Veel zegen. Arnoud, webmaster

1 opmerking:

Martijn zei

Beste Arnoud,

Je legt hier een goede persoonlijke verantwoording af voor de inhoud van de site. Je laat zien dat je er serieus over nagedacht hebt en dat jij naar het beste van jouw kunnen gehandeld hebt. Dank je wel dat je die moeite genomen hebt om zo om te gaan met deze site.
Kan je alleen toevallig ook 'jouw kunnen' toelichten? Heb je misschien jarenlang ervaring met profeteren, ben je voorganger of heb je gestudeerd? Ik noem maar een aantal dingen.
Dit verandert de site namelijk van een persoonlijke site naar een site waar meer autoriteit aan verbonden kan worden. Niet zodat jij meer eer kan/mag krijgen voor de site, maar dat de selectie die jij gemaakt hebt voor de profetieën en voor de berichten serieus genomen kan worden.
(Om een negatief voorbeeld te geven: Stel dat jij een jongen van 14 jaar bent, dan zou ik je selectie moeilijker kunnen accepteren.)
Ik hoop dat je in de gelegenheid bent om wat meer over jezelf toelichten in dit kopje en nogmaals bedankt voor je tijd en moeite in deze site.
Met hartelijke groeten en Gods zegen toewensend,

Martijn