Gebedslijst
Profetieƫn over Nederland
*Let op: ik heb besloten om niet langer iets met inzendingen te doen, omdat de site al heel lang niet meer actief geupdate wordt. Mails zijn nog altijd welkom, maar ik zal niks meer op deze site posten.

woensdag 21 mei 2008

Voorlopig geen updates

van de webmaster

Na een tijdje van wikken en wegen, heb ik besloten om voorlopig even niets meer aan de site te doen. Komende tijd zal de site dus precies zo blijven zoals die nu is. Je kunt nog altijd alles lezen en op alles reageren. Maar hij zal niet meer geupdate worden. Of ik in de toekomst weer met de site bezig zal gaan, weet ik nog niet.

Ik heb te weinig tijd en omdat ik al heel veel gezocht heb op het internet raken mijn bronnen ook een beetje op. Mocht je nog iets noemenswaardig op het net vinden of zelf geschreven hebben, waarvan je denkt dat het goed op deze site past, dan mag je me altijd nog mailen.

In ieder geval heel veel zegen, Arnoud

Geen opmerkingen: