Gebedslijst
Profetieën over Nederland
*Let op: ik heb besloten om niet langer iets met inzendingen te doen, omdat de site al heel lang niet meer actief geupdate wordt. Mails zijn nog altijd welkom, maar ik zal niks meer op deze site posten.

donderdag 23 augustus 2007

Toekomst voor Holland

Wat ik geloof dat God zal doen
Onderstaand is een weergave van mijn persoonlijke visie op Gods plan met Nederland. Tijdens het schrijven van de visie voelde ik me erg geleid. God leidde mij zodanig dat een gedeelte in de ik-vorm is geschreven. Van dat gedeelte weet ik dat het Gods woord is; de rest is in eerste instantie datgene waar de Heer mij gewoon geloof voor heeft gegeven, maar bevat zeker Gods waarheid.
Ik dank en prijs God dat Hij ons land niet heeft vergeten; verre van dat, ons land heeft Zijn prioriteit! God is geweldig!



God gaat iets groots in Nederland doen. Hij zal niet langer toekijken terwijl het volk zich de dood in werkt. Niet langer zal Hij gadeslaan hoe de mensen gewonnen worden voor de duivel. Dit land is van Hem; Hij is de enige God.

God trekt uit ten strijde, omdat Hij niet langer de werken van de duivel toelaat. Hij zal het leger van de satan totaal de grond in stampen. God zal de volledige overwinning verkrijgen.
Dit land zal bekend staan om Zijn glorieuze daden. Wonderen en tekenen zal Hij vertonen, omdat het hart van het volk verhard is.[1] Daarmee breekt Hij de harten van de mensen.
Ik zie een land met berouw over haar vroegere levenswandel; een land dat zichzelf opgeeft om Gods eigendom te zijn
Ik zie mensenharten breken; ik zie mensen jammeren en weeklagen over het grote kwaad dat ze door hun levens hebben uitgestort. Mensen die compleet overwonnen en verslagen zijn door de Heilige Geest; mensen die zich helemaal willen weggeven ter wille van Zijn naam. Groot is onze God!

Ik zie een kerk vol leven; een Bruid vol van de Heilige Geest; een lichaam dat gezond is en fit; een sterk lichaam waarin eenheid heerst. Ik zie een gemeente waarin ieder een arbeider in de wijngaard is; een gemeente die medegekruisigd is met Christus; een gemeente die haar leven weggeeft om de wereld te bereiken.

Nù is de tijd om te strijden; nu is de tijd om voorwaarts te gaan. Gemeente, sta op je posten, want een hevige strijd om het land breekt los!
Nu is het de tijd om je roeping te volgen; er is geen tijd meer om je voor te bereiden; Ik kan niet langer wachten. Nu roep Ik je op heldhaftig te zijn; er is geen tijd meer!
Kerk, keer je af van ongeloof en geloof! Ik ben machtig dit te doen. Ik zal dit bewerkstelligen met Mijn onoverwinnelijke rechterhand. Je zult het zien en verbaast staan.
Omwille van Mij zullen volken dit land opzoeken. Mij zullen ze zoeken en niet langer afgoden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar in de Bijbel lees je dit allemaal???? Je moet immers alles aan het woord van de Bijbel toetsen Ik denk dat het allemaal leugens zijn wat je vertelt False profetie. Onze taak (in de Bijbel terug te vinden),in de eindtijd is wachter zijn, Zie in het hebreeuws het woord notzrim betekend wachter maar ook gelovige uit de heidenen betekend het. Wij moeten bidden en profeteren in de hemelse gewesten gods profetie over Israel ,Het Joodse volk en Jeruzalem,daarnaast ook trooster zijn voor Gods uitverkoren volk en ons schamen voor alles wat in het verleden de Joden aangedaan is terwijl we de andere kant opkeken onze broeders en zusters ,wie denken we wel wie we zijn we zijn geënt op de wortels van het joodse volk maar dat geef je toch geen recht je boven hen te gaan stellen. Lees je Bijbel en doe het recht en geef geen false getuigenissen

8 maart 2008 2:03


margreet zei...
Ik maakte een foutje in mijn reactie ik bedoelde proclameren in de hemelse gewesten.(Sorry)

8 maart 2008 2:11

Arnoud zei

ter verduidelijking: Dit is ten eerste niet in zn geheel een profetie, grotendeels gewoon een visie die ik heb, en waar ik geloof voor heb. Ik zeg niet dat dit Gods woorden zijn, hoewel ik dat wel van het laatste gedeelte geloof.

Verder bedoel ik met 'het volk' en 'dit land is van hem' etc... niet dat we een soort van uitverkoren volk zijn. Alleen Israel is idd het uitverkoren volk. Maar de bijbel geeft wel duidelijk aan dat Hij alle volken voor zichzelf wil hebben. 'De wereld is van Hem en al wat daarin is'. Ook het Nederlandse volk wil Hij hebben, hoewel dit niet betekent dat dit volk dus uitverkoren is.

Dus het is nooit de bedoeling geweest van mij, om ons boven hen te stellen.

'waar in de bijbel lees je dat allemaal?'> Profetieen die nu uitgesproken worden staan vaak niet in de bijbel, maar kunnen wel in 1 lijn met de bijbel staan.

wel bedankt voor je reactie en betrokkenheid in ieder geval!